Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Aanvraag granulatoren
#1

Wij houden ons bezig met de import en in- verkoop van agrarisch gerelateerde producten binnen west Europa. Op dit moment overwegen we enkele vormen van productie in eigen handen te nemen en hiervoor zijn we opzoek naar informatie en mogelijkheden. Een van de handelingen die we eventueel zelf willen gaan uitvoeren is het maken van crushed pellets. Dit zijn stropellets die we dan aankopen, deze willen we tot een soort granulaat vormen (verfijnen dus). Graag zou ik willen weten wat voor machines ik dan kan gebruiken, en natuurlijk wat globaal de kosten zijn hiervoor. De capaciteit zal niet al te hoog hoeven zijn in het begin. Naast deze machine zijn we ook opzoek naar een ontstoffer of goede afzuiging. Hopelijk heb ik jullie de juiste informatie gegeven en zie ik graag een reactie tegemoet.
#2

(10-11-2013, 17:29)Admin schreef:  Wij houden ons bezig met de import en in- verkoop van agrarisch gerelateerde producten binnen west Europa. Op dit moment overwegen we enkele vormen van productie in eigen handen te nemen en hiervoor zijn we opzoek naar informatie en mogelijkheden. Een van de handelingen die we eventueel zelf willen gaan uitvoeren is het maken van crushed pellets. Dit zijn stropellets die we dan aankopen, deze willen we tot een soort granulaat vormen (verfijnen dus). Graag zou ik willen weten wat voor machines ik dan kan gebruiken, en natuurlijk wat globaal de kosten zijn hiervoor. De capaciteit zal niet al te hoog hoeven zijn in het begin. Naast deze machine zijn we ook opzoek naar een ontstoffer of goede afzuiging. Hopelijk heb ik jullie de juiste informatie gegeven en zie ik graag een reactie tegemoet.

Wellicht kunnen wij u tot dienst zijn. Zie onze website http://www.projectenservice.nl

U kunt mij ook bereiken op 0294-457996

Met vriendelijke groet,
F. Adam


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)